Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:30 osób
Punkty rankingowe:20
Miejsce w rankingu51

10km w 40 minut

Dodany przez: Rafał Moś
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 4 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 5 tygodni

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła
Moc
Szybkość
Skoczność
Gibkość
Zwinność
Koordynacja ruchowa

Streszczenie
Opis planu treningowego

Opracowany na podstawie artykułu Piotra Książkiewicza pt.: "Chcesz wystartować w biegu na 10 km? Mamy dla Ciebie plan treningowy".

Link do artykułu:

http://polskabiega.sport.pl/polskabiega/1,105609,12696398,Chcesz_wystartowac_w_biegu_na_10_km__Mamy_dla_Ciebie.html

 

Zawiera zadania treningowe tak przygotowane, by po realizacji planu treningowego osiągnąć czas na 10km poniżej 40 minut.

Najlepiej rozpocząć jego wykonanie na 5 tygodni przed planowanym startem w biegu ulicznym, podczas którego chcemy osiągnąć oczekiwany wynik.

Przykładowe dni treningowe
1. Dzień treningowy 1

Trucht 15' + OWB1 30'

2. Dzień treningowy 2

OWB1 30' + SB 6x 60m/60m + Trucht 10'

3. Dzień treningowy 3

OWB1 40' + RT 10x 30/60'' + Trucht 5'

4. Dzień treningowy 4

OWB1 20' + WT 4x 2km (8:20-8:30) + Trucht 5'

Tablica


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2020 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.