Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Ranking
Komentarze
58
Wydarzenia
6099
Fani
3
Wizyty
3240
Aktywność
0

FIT-MAX klub fitness w Bydgoszczy

Miejsce
Lokalizacja:Bydgoszcz, Marii Curie-Skłodowskiej 29, kujawsko-pomorskie
Typ:obiekt kompleksu sportowego
Należy do:FIT-MAX Siłownia i klub fitness w Bydgoszczy
Dyscypliny:Zobacz
Lokalizacja miejsca
Opis miejsca

Znajdą państwo u nas dużą salę fitness w pełni wyposażoną w nowoczesny sprzęt, wentylację oraz nagłośnienie. Mamy nadzieję ze różnorodność zajęć jak i duży wybór godzin sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie. Zajęcia z Fitness pomagają budować smukłą sylwetkę oraz poprawiają wydolność organizmu i samopoczucie. Zajęcia dostosowane są do Waszych indywidualnych potrzeb i kondycji. Oferujemy państwu różnorodne zajęcia pod okiem wykwalifikowanych i dyplomowanych instruktorów  z wysoka kulturą osobistą i z dużą dozą pozytywnej energii.

 

OPIS ZAJĘĆ FITNESS :


INTERVAL

Intensywna forma zajęć ogólnorozwojowych, polegających na łączeniu ćwiczeń poprawiających wydolność organizmu  naprzemiennie z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zajęcia sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej. Dla każdej grupy zaawansowania

TBC

(Total Body Condicion)- zajęcia oparte na ćwiczeniach ogólno- rozwojowych poprawiających kondycję fizyczną oraz  wzmacniających i ujędrniających wszystkie grupy mięśniowe. Połączenie pracy ramion i nóg oraz zastosowanie dużej ilości powtórzeń sprzyja wyższej intensywności zajęć. Średnio zaawansowane

 
ABT – BPU

(brzuch, biodra, pośladki, uda) - zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Ćwiczenia poprzedzone rozgrzewką a kończące się 5 min. strechingiem. Średnio zaawansowane

BS

(Body Shape)- ćwiczenia umiarkowane wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe. Do zajęć  można wykorzystać stepy, hantle i gumy. Umiarkowane tempo pomaga opanować dobrze technikę i dokładność w wykonywaniu ćwiczeń.

Średnio zaawansowane

FAT  BURNER

(spalanie tłuszczu) trening aerobowy o średniej intensywności,  którego celem jest efektywne spalanie tkanki tłuszczowej. Polega na wykonywaniu nieskomplikowanej choreografii w stałym tempie muzycznym,co pozwala utrzymać stałe tętno ćwiczących.
Zwiększa to efektywność spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia kierowane są dla osób
z nadwagą. Wspomagają odchudzanie oraz podnoszą ogólny poziom wydolności fizycznej.

BBS

(biodra, brzuch, stretching) Zestaw ćwiczeń ukierunkowanych na brzuch, uda i pośladki.Zajęcia kończą się stretchingiem.

SHAPE

Zajęcia kształtujące wszystkie grupy mięśniowe. Trening może odbywać się z przyborami takimi jak step, hantle, gumy lub bez przyborów. Ćwiczenia wykonuje się w tempie umożliwiającym  prawidłowe  wykonanie. Średnia intensywność.

FITBALL

Zajęcia z wykorzystaniem piłek, najczęściej o średnicy 65 i 75 cm. Zajęcia o charakterze wzmacniającym, wpływają na wszystkie mięśnie postury odpowiedzialne za prawidłową postawę, oddziaływają także na zmysł równowagi . Niektóre ćwiczenia działają  rozciągająco i relaksująco, szczególnie w odcinku napiętych mięśni kręgosłupa .

FIT-MIX

(choreografia + body & mind) zajęcia składające się z ćwiczeń wspomagających spalanie tkanki tłuszczowej, przy pomocy krótkiej choreografii oraz ćwiczeń wzmacniająco - uspokajających, łączących ciało i umysł.

ACTIVE STRETCH

Zestaw ćwiczeń rozciągających , relaksacyjnych i oddechowych odbywających się



O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.