Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:105 osób
Punkty rankingowe:20.05
Miejsce w rankingu15
Korzystający z planu

Freestyle - nauka piętek (HELL JUGGLES)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 4 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Zwinność
Koordynacja ruchowa

Autor planu treningowego
Od przeszło 4 lat jego życie nabrało nowego stylu. Odkąd zaczął trenować nową dyscyplinę sportu – Freestyle football, nie spędza żadnego dnia bez trenowania tricków piłkarskich. Należy do czołówki najlepszych freestylerów w Polsce. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć 4 miejsce na Ogólnopolskich zawodach Freestyle football organizowanych przez FSiU - Łódź 2010
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
19,95 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Piętki są efektowną, lecz trudną do opanowania metodą żonglowania piłki. Stosując się do metod zawartych w poniższym planie nauka będzie dla Ciebie łatwiejsza.

Przykładowe dni treningowe
1. Odbijanie piłki

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ustawienia postawy ciała i koordynacji potrzebnej do opanowania piętek.

Podstawowe zasady: a) piłkę możesz odbić na dwa sposoby;

  • piętą, gdzie staw skokowy ustawiasz w zgięciu (zgięcie podeszwowe),
  • Ścięgnem Achilessa przy wyproście w stawie skokowym,
2. Nauka naprzemiennych odbić piętkami

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ustawienia postawy ciała i koordynacji potrzebnej do opanowania piętek. Podczas tego dnia ćwiczeń, będziesz trenował jak największą ilość naprzemiennych odbić piętkami.

3. Odbijanie piłki

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ustawienia postawy ciała i koordynacji potrzebnej do opanowania piętek.

Podstawowe zasady: a) piłkę możesz odbić na dwa sposoby;

  • piętą, gdzie staw skokowy ustawiasz w zgięciu (zgięcie podeszwowe)
  • Ścięgnem Achilessa przy wyproście w stawie skokowym
4. Nauka naprzemiennych odbić piętkami

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ustawienia postawy ciała i koordynacji potrzebnej do opanowania piętek. Podczas tego dnia ćwiczeń, będziesz trenował jak największą ilość naprzemiennych odbić piętkami.

Tablica


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2020 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.