Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Wybrany przez:76 osób
Aktualnie wykonywany przez:56 osób
Obejrzany przez:198 osób
Punkty rankingowe:20.11
Miejsce w rankingu7
Korzystający z planu

Freestyle - nauka triku Crossover

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 4 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Skoczność
Gibkość
Zwinność
Koordynacja ruchowa

Autor planu treningowego
Od przeszło 4 lat jego życie nabrało nowego stylu. Odkąd zaczął trenować nową dyscyplinę sportu – Freestyle football, nie spędza żadnego dnia bez trenowania tricków piłkarskich. Należy do czołówki najlepszych freestylerów w Polsce. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć 4 miejsce na Ogólnopolskich zawodach Freestyle football organizowanych przez FSiU - Łódź 2010
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
19,95 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Crosover jest uważany za jeden z najprostszych trików we Freestyle football.

Gdy go opanujesz spokojnie będziesz mógł wykonać wywodzący się od niego trik o nazwie x-over. Poza tym będziesz miał podstawy do wykonania kolejnego triku TAW (Touzani Around The Word), który jest połączeniem ATW i CROSSOVERA.

Przykładowe dni treningowe
1. Trening wstępny

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ruchu oraz wyskoku, z których składa się crossover.

2. Trening wstępny

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ruchu oraz wyskoku, z których składa się crossover.

3. Crossover

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ruchu oraz wyskoku, z których składa się crossover.

4. Crossover

Każdy trening rozpoczynamy od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Podczas wykonywania odpowiednich ćwiczeń opisanych w tym planie nauczysz się odpowiedniego ruchu oraz wyskoku, z których składa się crossover.

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
Abdul Komarenko Kurde już się nie moge doczekac jak za tydzień będę tak cykał:D 05.05.2011
Patrycja Matla No mi własnie też 26.05.2011
krzyjast1 myslalem ze bedzie trudniejsze mam 10 lat a crossover udał mi się za pierwszym razem26.05.2011
lol lol rozpoczął trening Freestyle - nauka triku Crossover 19.07.2012
Kacper Racinowski rozpoczął trening Freestyle - nauka triku Crossover 27.06.2012
radek j rozpoczął trening Freestyle - nauka triku Crossover 22.06.2012
Mateusz Parzygnat rozpoczął trening Freestyle - nauka triku Crossover 03.11.2011
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2020 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.