Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:178 osób
Punkty rankingowe:20
Miejsce w rankingu43
Korzystający z planu

Schudnij na orbitreku

Dodany przez: trener41
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 5 tygodni

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny Promocja 33%
24 zł
16 zł
Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 10 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Wymagany sprzęt:
Trening przygotowany dla osob posiadających  orbitrek. Do wykonywania potrzebne są również sztangielki, ręcznik, 2-3 taborety oraz koc do stworzenia ławeczki.

Rekomendowane miejsca:
Trening wykonywany w warunkach domowych lub na siłowni.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Najskuteczniejszy sposób na schudnięcie dla osób, które posiadają orbitrek i motywację do zrzucenia zbędnych kologramów. 

  • Trening pozwalający spalić nadmiar tkanki tłuszczowej

  • Wykorzystujący orbitrek  oraz metody interwałowe
     
  • Poprawiający również kondycję i wydolność organizmu
     
  • 5 tygodni, 3 x w tygodniu, około 30 - 60 minut dziennie

CHCESZ SCHUDNĄĆ? MASZ ORBITREK W DOMU?

Jeżeli Twoja odpowiedź brzmi 2x Tak, to ten plan jest dla Ciebie. Nie musisz już zastanawiać się dlaczego nie masz efektów, mimo tego że regularnie ćwiczysz na swoim orbitreku.

Trener, specjalista od treningu aerobowego i dietetyki przygotował dla Ciebie specjalną wersję treningu Cardio na orbitrek. Dzięki niemu uzyskasz efekt redukcji tkanki tłuszczowej.

  1. Trening aerobowy rozpoczyna się od ćwiczeń siłowych, które pozwolą zwiększyć ilość spalania tłuszczu w dalszej części treningu

  2. Wysiłek tlenowy trwa minimum 40 minut - warunek efektu spalania

  3. Różnorodność bodźców treningowych, zapewnia wysoką efektywność spalania

  4. Trening interwałowy sprawia, że proces spalania działa dodatkowo do 12 godzin po wysiłku
     

Skorzystaj z doświadczenia specjalisty i zadbaj o swoją wagę już teraz. 

 

Przykładowe dni treningowe
1. Dzień treningowy 1 (1 tydzień)

Przed przystąpieniem do ćwiczeń pamiętaj aby przeczytać sekcję "Zanim rozpoczniesz trening", która znajduje się po rozgrzewce, pod tabelą z ćwiczeniami właściwymi.

Znajdziesz tam szczegółowe instrukcje ważne do wykonania przed rozpoczęciem ćwiczeń.

Pierwszy dzień treningowy zajmie Ci ok 55 minut. Do wykonywania ćwiczeń, będą potrzebne sztangielki, oraz oczywiście  orbitrek

Zaczynamy od rozgrzewki. W dalszej części znajdziesz między innymi ćwiczenia na uda, brzuch i ramiona. W ramach głównej części treningu znajdziesz oczywiście ćwiczenia wykorzystujące orbitrek.

Szczegółowa lista i opis ćwiczeń znajdują się w sekcji "Przygotowanie do treningu".

2. Dzień treningowy 2 (1 tydzień)

Drugi dzień treningowy zajmie Ci ok 60 minut. Do wykonywania ćwiczeń, będą potrzebne sztangielki, taborety do pompek oraz oczywiście orbitrek. 

W tym dniu treningowym oprócz rozgrzewki i ćwiczenia na orbitreku znajdziesz głównie ćwiczenia na ramiona. W ramach głównej części treningu ćwiczenia wykorzystujące  orbitrek są przeplatane różnymi formami czynnego odpoczynku i manipulacją przyspieszeń tempa na krótkich odcinkach.

Szczegółowa lista i opis ćwiczeń znajdują się w sekcji "Przygotowanie do treningu".

3. Dzień treningowy 3 (1 tydzień)

Trzeci dzień treningowy zajmie Ci ok 26 minut. Do wykonywania ćwiczeń, będzie potrzebny jedynie orbitrek. 

W tym dniu treningowym skupiamy się tylko na ćwiczeniach na orbitreku, na którym będziemy wykonywać tzw. trening interwałowy. Trener zaplanował 10 etapów treningu, na które składają się przeplatane ze sobą ćwiczenia na umiarkowanym i wyższym tętnie, czyli połączenie wysiłków tlenowych i beztlenowych.    

Szczegółowa lista i opis ćwiczeń znajdują się w sekcji "Przygotowanie do treningu".

4. Dzień treningowy 1 (2 tydzień)

Pierwszy dzień treningowy w drugim tygodniu treningu zajmie Ci ok 55 minut. Do wykonywania ćwiczeń, standardowo będą potrzebne sztangielki, oraz oczywiście orbitrek. 

Znów zaczynamy od rozgrzewki. W dalszej części znajdziesz między innymi ćwiczenia na brzuch oraz ramiona. W ramach głównej części treningu odbywa się trening tlenowy oczywiście wykorzystujący Ćwiczenia na orbitreku.

Szczegółowa lista i opis ćwiczeń znajdują się w sekcji "Przygotowanie do treningu".

Tablica


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2020 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.