Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:224 osoby
Punkty rankingowe:20.11
Miejsce w rankingu8
Korzystający z planu

Sport to zdrowie (teren-sala)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła
Gibkość

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
79,90 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Plan treningowy przeznaczony dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów oraz poprawić ogólną kondycję swojego organizmu. Plan jest modyfikacją 1 wersji planu pt. "Sport to zdrowie" w wersji z siłownią. Powstał z myślą o ludziach, którzy chcą pozbyć się zbędnych kilogramów, ale nie mają dostępu do siłowni lub, z różnych innych przyczyn, trening siłowy im nie odpowiada . Przedstawiłem w nim alternatywny sposób zrealizowania założeń pierwszej wersji planu z wykorzystaniem dobrodziejstw, jakie daje nam sala gimnastyczna. Jeżeli użytkownik ma dostęp do sali gimnastycznej ze standardowym wyposażeniem takim jak piłki lekarskie, piłki do gier zespołowych, drabinki itp. oraz ma chęć i samozaparcie, aby pracować na swoim ciałem, plan ten z pewnością jest dla Niego. Po jego pomyślnym skończeniu Użytkownik powinien zauważyć wyraźną poprawę wydolności swojego organizmu. Plan ten jest dobrym przygotowaniem do realizacji bardziej wymagających planów treningowych.

Przykładowe dni treningowe
1. Marszobieg w terenie

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu. W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

 

2. Trening ogólnorozwojowy

Trening oparty na ćwiczeniach kształtujących siłę mięśniową i prawidłową sylwetkę ciała. Do wykonania ćwiczeń potrzebować będziemy piłek do gier zespołowych (siatkówka, koszykówka, piłka nożna), piłek lekarskich o wadzie 4, 5 kg oraz dostępu do sprzętu gimnastycznego: skrzyni oraz kozła. Niektóre elementy treningu wykonywane są również przy drabinkach.

 

 

3. Ogólnorozwój + marszobieg

Trening składający się z dwóch części. Pierwsza część to ćwiczenia na sali gimnastycznej. Podobnie jak w przypadku 2 dnia treningowego, ich celem jest rozwój mięśni naszego ciała. W drugiej części treningu opuszczamy salę gimnastyczną i kierujemy się na w miejsce gdzie będziemy mogli wykonać lekki trening wytrzymałościowy w postaci marszobiegu. Dwuczęściowa forma treningu zapewnia zwiększoną skuteczność w walce naszymi zbędnymi kilogramami. Po wykonaniu ćwiczeń na sali nasz organizm wyczerpał już pewną część rezerw energetycznych, więc będzie mógł teraz zabrać się spalenie tłuszczu. Najlepiej, aby bieg odbywał się na miękkiej nawierzchni co uchroni nasze stawy przed nadmierną eksploatacją. Zalecam polne drogi lub las. Dodatkowym atutem lasu jest walor zdrowotny związany z uprawianiem sportu w tym miejscu.

4. Marszobieg w terenie

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu. W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

 

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
trener41 Dodaj nowy wpis... trener41 Witam Państwa ,przede wszystkim "Rodziców". Jako nauczyciel wiem o strasznej statystyce, że przeszło 60% dzieci, również i młodzieży posiada mini wady postawy, a co gorsze, nie leczone będą się pogłębiać! Chcę tym razem poświęcić mój czas na napisanie ćwiczeń korekcyjnych dla Waszych pociech. Zacznę od niezbyt wymagających ćwiczeń na " OKRĄGŁE PLECY, ZAPADNIĘTĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ I ODSTAJĄCE ŁOPATKI". Wiem, że możliwości chodzenia na salki korekcyjne, mają tylko nieliczni, dlatego podejmę się (co jest o wiele dla mnie trudniejsze), stworzenia ćwiczeń dostosowanych do warunków domowych. Jednak pewien niedrogi sprzęt, będzie nieodzowny, bo inaczej nie osiągniemy określonych celów, ale obiecuję , że to będzie niezbędne minimum! Proszę państwa o komentarz do mojej propozycji, również ceny, jaka nie obciąży zbytnio Wasz budżet, ale uwzględni mój wkład w pracę, wiedząc ,że trzeba odjąć prowizje i podatek! Moja propozycja to " 15 zł. ". Pozdrawiam i proszę o komentarz! następnym krokiem będzie bardzo trudna walka ze" SKOLIOZĄ", ALE MUSZĘ WIEDZIEĆ,ŻE PAŃSTWO TEGO POTRZEBUJECIE? 19.11.2011
maria krawczuk rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-sala) 15.01.2013
marek krawczuk rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-sala) 15.01.2013
lech pawlak rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-sala) 06.01.2013
piotr zakonny rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-sala) 06.01.2013
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2019 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.