Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:579 osób
Punkty rankingowe:20.19
Miejsce w rankingu6
Korzystający z planu
Fani planu

Sport to zdrowie (teren-siłownia)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła
Szybkość
Gibkość

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
79,90 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Plan treningowy przeznaczony dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów oraz poprawić ogólną kondycję swojego organizmu. Głównymi środkami treningowymi, jakie zostały użyte do realizacji powyższych celów jest trening siłowy oraz biegowy. Do wykonania założeń planu użytkownik będzie potrzebował dostępu do siłowni z podstawowym sprzętem do ćwiczeń oraz tras do biegania. Zalecane jest, aby biegać po terenie z miękką nawierzchnią (polne drogi, las) co uchroni nasze stawy przed niepotrzebnym obciążeniem. Ćwiczenia na siłowni ukierunkowane są głównie na rozwój mięśni klatki piersiowej oraz brzucha co ma wpłynąć na poprawę sylwetki ciała trenującego. Trening został skomponowany w taki sposób, aby mógł go wykonać każdy przeciętny człowiek. Nieważna jest tutaj moc i siła fizyczna, liczą się szczere chęci, cierpliwość i konsekwencja w wykonywaniu ćwiczeń. Po pomyślnym skończeniu planu użytkownik powinien zauważyć wyraźną poprawę wydolności swojego organizmu. Plan ten jest dobrym przygotowaniem do realizacji bardziej wymagających planów treningowych.

Przykładowe dni treningowe
1. Marszobieg w terenie

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu. W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

2. Trening siłowy

Trening składa się z ćwiczeń na mięśnie klatki piersiowej i brzucha. Obciążenie dobierane w poszczególnych ćwiczeniach jest sprawą indywidualną. Użytkownik dobiera ciężar wedle własnych możliwości. Do wykonania treningu niezbędne będą: ławeczka pozioma do "wyciskania na klatkę" , ławeczka skośna oraz poręcze.

3. Siłownia + marszobieg

Trening składa się z ćwiczeń na mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha. Obciążenie dobierane w poszczególnych ćwiczeniach jest sprawą indywidualną. Użytkownik dobiera ciężar wedle własnych możliwości. Do wykonania treningu niezbędne będą: ławeczka pozioma do "wyciskania na klatkę", ławeczka skośna oraz poręcze.

 

4. Marszobieg w terenie

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu. W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
trener41 Dodaj nowy wpis... trener41 Witam Państwa ,przede wszystkim "Rodziców". Jako nauczyciel wiem o strasznej statystyce, że przeszło 60% dzieci, również i młodzieży posiada mini wady postawy, a co gorsze, nie leczone będą się pogłębiać! Chcę tym razem poświęcić mój czas na napisanie ćwiczeń korekcyjnych dla Waszych pociech. Zacznę od niezbyt wymagających ćwiczeń na " OKRĄGŁE PLECY, ZAPADNIĘTĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ I ODSTAJĄCE ŁOPATKI". Wiem, że możliwości chodzenia na salki korekcyjne, mają tylko nieliczni, dlatego podejmę się (co jest o wiele dla mnie trudniejsze), stworzenia ćwiczeń dostosowanych do warunków domowych. Jednak pewien niedrogi sprzęt, będzie nieodzowny, bo inaczej nie osiągniemy określonych celów, ale obiecuję , że to będzie niezbędne minimum! Proszę państwa o komentarz do mojej propozycji, również ceny, jaka nie obciąży zbytnio Wasz budżet, ale uwzględni mój wkład w pracę, wiedząc ,że trzeba odjąć prowizje i podatek! Moja propozycja to " 15 zł. ". Pozdrawiam i proszę o komentarz! następnym krokiem będzie bardzo trudna walka ze" SKOLIOZĄ", ALE MUSZĘ WIEDZIEĆ,ŻE PAŃSTWO TEGO POTRZEBUJECIE? 19.11.2011
maria krawczuk rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-siłownia) 15.01.2013
zabłocki k rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-siłownia) 15.01.2013
Łukasz Chmielewski rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-siłownia) 15.01.2013
lech pawlak rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-siłownia) 06.01.2013
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2019 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.