Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Wybrany przez:174 osoby
Aktualnie wykonywany przez:58 osób
Obejrzany przez:4161 osób
Punkty rankingowe:20.37
Miejsce w rankingu3
Korzystający z planu
Fani planu

Trening Kulturystyczny (klatka piersiowa, barki, biceps)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Siła
Moc

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
79,90 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Plan treningowy na rozwój mięśni klatki piersiowej, obręczy barkowej oraz zginaczy ramienia (biceps). Plan przeznaczony jest dla początkujących adeptów kulturystyki, którzy posiadają podstawową wiedzę w dziedzinie treningu kulturystycznego. Zakładam, że użytkownik chcący przystąpić do wykonywania planu powinien mieć za sobą przynajmniej miesiąc do trzech miesięcy treningu w zależności od ich intensywności. Do realizacji założeń planu treningowego potrzebny jest dostęp do siłowni ze standardowym sprzętem umożliwiającym wykonanie ćwiczeń na wymienione wyżej partie mięśni. Celem planu jest poprawa proporcji ciała oraz idący za tym wzrost siły. Cykl treningowy opracowany jest tak, że w każdej jednostce treningowej przypadają po dwa ćwiczenia na każdą grupę mięśniową. Jednocześnie wprowadziłem w mikrocyklu dużą różnorodność ćwiczeń tak, aby na każdym treningu trenujący wykonywał na daną grupę mięśniową różne typy ćwiczeń. W ten sposób adept kulturystyki opanuje różnorodne ćwiczenia, a zarazem zmienne bodźce treningowe zapewniają mu stały progres siłowy i rozbudowy sylwetki.

Przykładowe dni treningowe
1. Dzień treningowy 1

W pierwszym dniu mikrocyklu koncentrujemy się głównie na rozwoju mięśni klatki piersiowej i bicepsu. Cały trening obejmuje 5 ćwiczeń: 2 na klatkę piersiową, 2 na biceps oraz 1 ćwiczenie na przedni akton mięśnia naramiennego. Jako pierwsze, zastosowałem tu popularne i lubiane ćwiczenie - wyciskanie na klatkę na ławce poziomej. Do wykonania treningu potrzebne będą: modlitewnik, sztanga łamana, ławka pozioma oraz wyciąg.

2. Dzień treningowy 2

W drugim dniu treningowym dużą wagę przywiązujemy do rozwouje mięśni obręczy barkowej. W tym celu zastosowałem jedno z bardziej uniwersalnych ćwiczeń - przenoszenie hantla nad głową, które oprócz wzmacniania mięśnia najszerszego grzbietu ma wpływ na mięśnie klatki piersiowej oraz tricepsu. Do wykonania treningu niezbędnego będą: ławka skośna, hak-maszyna, ławeczka pozioma oraz wyciąg.

3. Dzień treningowy 3

Trzeci dzień treningu jest analogiczny do 1 treningu mikrocyklu, z zachowaniem takich samych przerw pomiędzy seriami, ilością serii i powtórzeń. W razie dobrej adaptacji do ciężaru możemy w danych ćwiczeniach zwiększyć ostrożnie obciążenie.

 

4. Dzień treningowy 1

Trening opierający się głównie na rozwoju mięśni klatki piersiowej i bicepsu. Cały trening obejmuje 5 ćwiczeń: 2 na klatkę piersiową, 2 na biceps oraz 1 ćwiczenie na przedni akton mięśnia naramiennego. Jako pierwsze, zastosowałem tu popularne i lubiane ćwiczenie - wyciskanie na klatkę na ławce poziomej. Do wykonania treningu potrzebne będą: modlitewnik, sztanga łamana, ławka pozioma oraz wyciąg.

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
trener41 Dodaj nowy wpis... trener41 Witam Państwa ,przede wszystkim "Rodziców". Jako nauczyciel wiem o strasznej statystyce, że przeszło 60% dzieci, również i młodzieży posiada mini wady postawy, a co gorsze, nie leczone będą się pogłębiać! Chcę tym razem poświęcić mój czas na napisanie ćwiczeń korekcyjnych dla Waszych pociech. Zacznę od niezbyt wymagających ćwiczeń na " OKRĄGŁE PLECY, ZAPADNIĘTĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ I ODSTAJĄCE ŁOPATKI". Wiem, że możliwości chodzenia na salki korekcyjne, mają tylko nieliczni, dlatego podejmę się (co jest o wiele dla mnie trudniejsze), stworzenia ćwiczeń dostosowanych do warunków domowych. Jednak pewien niedrogi sprzęt, będzie nieodzowny, bo inaczej nie osiągniemy określonych celów, ale obiecuję , że to będzie niezbędne minimum! Proszę państwa o komentarz do mojej propozycji, również ceny, jaka nie obciąży zbytnio Wasz budżet, ale uwzględni mój wkład w pracę, wiedząc ,że trzeba odjąć prowizje i podatek! Moja propozycja to " 15 zł. ". Pozdrawiam i proszę o komentarz! następnym krokiem będzie bardzo trudna walka ze" SKOLIOZĄ", ALE MUSZĘ WIEDZIEĆ,ŻE PAŃSTWO TEGO POTRZEBUJECIE? 19.11.2011
maria krawczuk rozpoczął trening Trening Kulturystyczny (klatka piersiowa, barki, biceps) 15.01.2013
marek krawczuk rozpoczął trening Trening Kulturystyczny (klatka piersiowa, barki, biceps) 15.01.2013
roman skolza rozpoczął trening Trening Kulturystyczny (klatka piersiowa, barki, biceps) 11.01.2013
marek naglak rozpoczął trening Trening Kulturystyczny (klatka piersiowa, barki, biceps) 06.01.2013
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.