Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Wybrany przez:184 osoby
Aktualnie wykonywany przez:137 osób
Obejrzany przez:512 osoby
Punkty rankingowe:20.39
Miejsce w rankingu2
Korzystający z planu
Fani planu

Freestyle - nauka żonglerki (kapki)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 4 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Gibkość
Zwinność
Koordynacja ruchowa

Autor planu treningowego
Od przeszło 4 lat jego życie nabrało nowego stylu. Odkąd zaczął trenować nową dyscyplinę sportu – Freestyle football, nie spędza żadnego dnia bez trenowania tricków piłkarskich. Należy do czołówki najlepszych freestylerów w Polsce. Do jego największych osiągnięć można zaliczyć 4 miejsce na Ogólnopolskich zawodach Freestyle football organizowanych przez FSiU - Łódź 2010
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
19,95 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Wymagany sprzęt:
piłka

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Żonglerka jest podstawowym elementem bez którego nie można zacząć nauki trików. Po realizacji tego planu w szybkim czasie będziesz miał większą kontrolę nad piłką, a co pozwoli Ci na dalszą naukę Freestyle Football.

Przykładowe dni treningowe
1. Nauka odbicia piłki

Każdy trening rozpocznij od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Według opisanego poniżej planu nauczysz się panowania nad piłką w sposób podstawowy. Pamiętaj aby piłka była odpowiednio napompowana a także o odpowiednim obuwiu sportowym (halówki). Staraj się aby obręb w jakim trenujemy nie przekraczał promienia 1 metra.

2. Nauka odbicia piłki

Każdy trening rozpocznij od 10 – 15 minutowej rozgrzewki! Według opisanego poniżej planu nauczysz się panowania nad piłką w sposób podstawowy. Pamiętaj, aby piłka była odpowiednio napompowana, a także o odpowiednim obuwiu sportowym (halówki). Staraj się aby obręb w jakim trenujemy nie przekraczał promienia 1 metra.

3. Kapki

Tego dnia wykonujemy tylko kapki (potocznie żonglerka).

4. Kapki

Tego dnia wykonujemy tylko kapki (potocznie żonglerka).

Tablica


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.