Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:7552 osoby
Punkty rankingowe:20
Miejsce w rankingu49
Korzystający z planu
Fani planu

Piękny i jędrny biust.

Dodany przez: trener41
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 6 tygodni

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła
Moc
Gibkość
Zwinność
Koordynacja ruchowa

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
35 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 12 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Wymagany sprzęt:
1)Ławeczka pozioma, którą możemy zastąpić dwoma taboretami, lub"pufkami"! 2)Dwie sztangielki z regulowanym obciążeniem. 3) Piłka siatkowa lekko napompowana (może być piłka dziecięca o średnicy min.15-20 cm.) lub nawet plażowa!

Rekomendowane miejsca:
Dom - pokój, w którym znajdzie się tyle miejsca, aby jedna osoba mogla się swobodnie poruszać!

Streszczenie
Opis planu treningowego

PIERSI są dumą kobiet i wzrokowym "afrodyzjakiem" dla mężczyzn, stąd i przyczyną kompleksów niejednej z kobiet. Ćwicząc określone partie mięśni, przyczyniamy się do skorygowania wad postawy, a w efekcie poprawiamy wygląd całego ciała. W dzisiejszych czasach większość kobiet mających siedzacy rodzaj pracy ma zaokrąglone plecy (pogłębioną kifozę piersiową), krótko mówiąc: garbi się!

Przy takiej postawie klatka piersiowa zapada sie, a biust chowa się w powstałym zagłębieniu! Korekta tej wady może sprawić, iż biust "urośnie" nawet o rozmiar.

Oprócz prawidłowej postawy Wasz biust potrzebuje regularnych ćwiczeń i to również z ciężarkami. Mięśnie kobiet nigdy nie ćwiczących te partie, są cienkie, słabe i zwiodczałe, nie mogące udzwignąć naturalnego ciężaru piersi!!

Nie chcę tu obiecywać "złotych gór". Ale jedno mogę Paniom zapewnić. Ćwiczenia które proponuję na tą partie mięśniową, zwłaszcza jej górny obszar, są w stanie:

  • skorygować sylwetkę, 
  • poprawić jędrność tkanki piersiowej, 
  • wzmocnić włókna mięśniowe, których kondycja odpowiada za jej kształt. 

Innymi słowy ćwiczenia te modelują piersi, unoszą je ku górze, jak również wysuwają je do przodu!!

Dla satysfakcjonującego wyglądu piersi równie istotna będzie odpowiednia kondycja mięśni grzbietu, warunkujące właściwą postawę. Najpiękniejsze piersi stracą swój urok, gdy plecy będą zaokrąglone.

Jeszcze jedna ważna informacja! Pamiętajmy, że głównym komponentem gruczołów piersiowych jest tkanka tłuszczowa, stąd jeżeli zamierzamy zredukować poziom tkanki tłuszczowej, nie unikniony będzie jej ubytek, także z tego rejonu! Również ten ważny szczegół uwzgłędniłem w swoim treningu!

Jest to trening całkowicie innowacyjny, w większości oparty na ćwiczeniach statycznych, lub częsciowo dynamicznych, ale wykonywanych w siadzie lub leżeniu, stąd wysiłek aerobowy jest tu zminimalizowany do proporcji potrzebnych do utrzymania określonej kondycji! Tak jak wspominałem, trening ten w większości zawiera nowe, nie występujące jeszcze w innych treningach ćwiczenia, na które poświęciłem wiele czasu i testów! I w tym tkwi jego siła siła!

Co do ceny, mogę zapewnić, że choćby na wartość innowacyjną i idącą za tym skuteczność, warto dać te 35zł. Jest to znikoma wartość w stosunku do efektów "zdrowotnych i estetycznych"! Obowiązuje jednak jedna zasada dla wszystkich: "Regularność i nieustąpliwość!!

Dla Pań o większej masie, które chcą osiągnąć podobne cele, plus utratę tkanki tłuszczowej, przygotowuję nową wersję tego treningu z ćwiczeniami na redukcję tkanki tłuszczowej!

TEN PLAN TRENINGOWY, oprócz celów kluczowych ma tą zaletę, że wpływa na dobre ukrwienie mięśni szkieletowych i gładkich (niektórych organów np. serca) oraz zwiększenie wydolności, a co za tym idzie, lepszego samopoczucia i wzrostu "ENERGII ŻYCIOWEJ"!!

Wiele osób po ukończeniu treningu, po uzyskaniu lepszych, czy gorszych wyników pyta....no tak, ale co dalej? Przecież czas "biegnie" dalej....i jego skutki również! Bardzo się cieszę, gdy słyszę takie pytania, czy nawet zarzuty, ponieważ wiem, że trening ten u tej osoby nie wzmocnił tylko mieśnie, ale wzmocnił charakter i pomógł tej osobie "w realizowaniu samej siebie", odkryciu tajników swego CIAŁA I JEGO MOŻLIWOŚCI!  Mówi się, że osoba ta "połknęła bakcyla" Zdrowego Stylu Życia! I właśnie TAKI jest cel główny pisanych przeze mnie treningów.

Przecież po 6 tygodniowym treningu, jesteście Panie gotowe do tego, aby korygując ilość ćwiczeń i obciążeń treningowych, kontynuować tzw. trening "podtrzymujący"- Zdrowy Styl Życia. W przypadku braku czasu; wybrać sobie ulubione ćwiczenia z tego treningu, lub nawet dodać inne z innych moich treningów i stworzyć dwudniowy (w tygodniu) system treningowy podtrzymujący Waszą kondycję! Ten trening jest tak zbudowany, że stosując się do opisów ćwiczeń, same możecie regulować obciążenia i dodawać tydzień po tygodniu.. Być na codzień z SWOIM CIAŁEM, wzmacniać go, hartując "w ogniu" swoich ćwiczeń i brnąć do celu!! 

To jest to, dla nas" prostych ludzi" ..... tak zwane zdobywanie Naszych Szczytów !!  POWODZENIA !

Przykładowe dni treningowe
1. Adaptacja do treningu z obciążeniem

Trening ten, zawiera ćwiczenia łatwiejsze i z obciążeniem, które zaadoptują organizm do wysiłku z obciążeniem.

2. Ćwiczenia gimnastyczne z oporowaniem
3. Ćwiczenia o większej intensywności oporowej
4. Ćwiczenia z obciążeniem wzmacniające mięśnie
Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
Ewelina Politer Na pierwszy rzut oka fajne ćwiczenia. Ciekawe czy coś z tego będzie ;P 24.09.2011
trener41 PANI EWELINO, GRATULUJĘ DECYZJI. W latach "80" studiując AWF prowadziłem "Grupę dziewcząt Trenujących" Fitness (proszę nie mylić z kulturystyką), która w tym czasie zdobyła Vicemistrzostwo Polski. Mogę Panią zapewnić, że jeśli sumiennie i prawidłowo będzie Pani wykonywać ćwiczenia, to efekt będzie z pewnością" Widoczny" i to nie tylko FIZYCZNIE, ale również Psychofizycznie! Poprawi się pani kondycja i fizyczna i mentalna. Dadzą znać o sobie "ENDORFINY" I POCZUJĘ PANI Satysfakcję SAMOSPEŁNIENIA I wzrastające możliwości" WŁASNEGO CIAŁA"! Jak już pisałem w opisie duża część ćwiczeń to zupełna NOWOŚĆ, nigdzie nie występująca, ale dlatego będą skuteczne dla Mięsni, które tego bodzca jeszcze nie znają.To czyni te ćwiczenia" bogatsze, bo nawet początkowy nieduży bodźieć spowoduje określone pozytywne skutki!! Pani Ewelino, jeśli będzie miała Pani jakikolwiek kłopot natury technicznej wykonania , czy też niezrozumienia, proszę PYTAĆ.! Jeśli poczuje Pani zauważalny spadek"SIŁ", proszę napisać, zaproponuje pani delikatne odżywki węglowodanowe, witaminy, które z pewnością ten stan zlikwidują! Trudno mi był pisać o tym przy treningu, bo to jest sprawa typowo indywidualna, zależna od wagi, wzrostu, kondycji początkowej, sil witalnych itp. Pozdrawiam i życzę powodzenia i WIARY w SIEBIE, a to już połowa sukcesu!!24.09.2011
Ewelina Politer rozpoczął trening Piękny i jędrny biust. 24.09.2011


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.