Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Wybrany przez:518 osób
Aktualnie wykonywany przez:282 osoby
Obejrzany przez:4909 osób
Punkty rankingowe:21.08
Miejsce w rankingu1
Korzystający z planu
Fani planu

Sport to zdrowie (teren-dom)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Wytrzymałość
Siła
Gibkość

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
79,90 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Przykładowe multimedia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Plan treningowy przeznaczony dla osób chcących pozbyć się zbędnych kilogramów oraz poprawić ogólną kondycję swojego organizmu. Jest to kolejna modyfikacja mojego planu na poprawę ogólnej sprawności organizmu oraz zrzucenie zbędnych kilogramów. W oryginale, jedną z podstawowych metod treningu był trening na siłowni. W tej wersji planu, trening siłowy został zastąpiony alternatywnymi ćwiczeniami, które można z powodzeniem wykonać w domu. Zawarłem w nim szczegółowe opisy ćwiczeń rozwijających poszczególne partie ciała przy wykorzystaniu domowych przedmiotów codziennego użytku. Do realizacji planu dobrze byłoby zaopatrzyć się w parę sztangielek z możliwością zmiany ciężaru oraz ekspandor. Plan ten został stworzony z myślą o ludziach, którzy chcą rozpocząć pracę nad swoim ciałem, nie mając jednak czasu na długotrwały trening na siłowni. Po jego pomyślnym skończeniu Użytkownik powinien zauważyć wyraźną poprawę wydolności swojego organizmu. Plan ten jest dobrym przygotowaniem do realizacji bardziej wymagających planów treningowych.

Przykładowe dni treningowe
1. Trening biegowy

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu.

W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

2. Trening mięśni i prawidłowej sylwetki ciała

Trening oparty na ćwiczeniach kształtujących siłę mięśniową i prawidłową sylwetkę ciała. Stanowi ciekawą alternatywę dla ćwiczeń na siłowni. Pokazuje on, że bez wyspecjalizowanego sprzętu, przy odrobinie chęci można zrealizować całkiem solidny trening, który na pewno pozytywnie odbije się na naszej kondycji. Do realizacji treningu domowe przedmioty, taborety, krzesełka, kanapę. Przydatne będą również sztangielki lub hantle. Opcjonalnie można również zaopatrzyć się w ekspandor. Trening ma na celu kształtować nasze mięśnie brzucha, grzbietu, klatki piersiowej oraz barków.

3. Ćwiczenia ogólnorozwojowe

Trening składający się z dwóch części. W części pierwszej wykonywać będziemy ćwiczenia ogólnorozwojowe w domu. W drugiej części treningu opuszczamy zacisze naszego mieszkania i kierujemy się na w miejsce, gdzie będziemy mogli wykonać lekki trening wytrzymałościowy w postaci marszobiegu. Dwuczęściowa forma treningu zapewnia zwiększoną skuteczność w walce naszymi zbędnymi kilogramami. Po wykonaniu ćwiczeń w domu nasz organizm wyczerpał już pewną część rezerw energetycznych, więc będzie mógł teraz zabrać się spalenie tłuszczu. Najlepiej, aby bieg odbywał się na miękkiej nawierzchni co uchroni nasze stawy przed nadmierną eksploatacją. Zalecam polne drogi lub las. Dodatkowym atutem lasu jest walor zdrowotny związany z uprawianiem sportu w tym miejscu.

4. Jednostajny bieg z marszobiegiem

Trening biegowy wsparty ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Głównym założeniem tego treningu jest przygotowanie trenującego do podjęcia aktywności fizycznej. Ma on zaowocować poprawą ogólnej wytrzymałości organizmu oraz zaznajomić mięśnie ciała z nową formą ruchu.

W skrócie trening polega na spokojnym jednostajnym biegu przeplatanym marszobiegiem. Ćwiczenia ogólnorozwojowe wykonywane są w przerwie biegu i stanowią formę aktywnego odpoczynku.

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
trener41 Witam Państwa ,przede wszystkim "Rodziców". Jako nauczyciel wiem o strasznej statystyce, że przeszło 60% dzieci, również i młodzieży posiada mini wady postawy, a co gorsze, nie leczone będą się pogłębiać! Chcę tym razem poświęcić mój czas na napisanie ćwiczeń korekcyjnych dla Waszych pociech. Zacznę od niezbyt wymagających ćwiczeń na " OKRĄGŁE PLECY, ZAPADNIĘTĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ I ODSTAJĄCE ŁOPATKI". Wiem, że możliwości chodzenia na salki korekcyjne, mają tylko nieliczni, dlatego podejmę się (co jest o wiele dla mnie trudniejsze), stworzenia ćwiczeń dostosowanych do warunków domowych. Jednak pewien niedrogi sprzęt, będzie nieodzowny, bo inaczej nie osiągniemy określonych celów, ale obiecuję , że to będzie niezbędne minimum! Proszę państwa o komentarz do mojej propozycji, również ceny, jaka nie obciąży zbytnio Wasz budżet, ale uwzględni mój wkład w pracę, wiedząc ,że trzeba odjąć prowizje i podatek! Moja propozycja to " 15 zł. ". Pozdrawiam i proszę o komentarz! następnym krokiem będzie bardzo trudna walka ze" SKOLIOZĄ", ALE MUSZĘ WIEDZIEĆ,ŻE PAŃSTWO TEGO POTRZEBUJECIE? 19.11.2011
Kamyk rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-dom) 05.04.2014
Sportznami.pl rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-dom) 04.04.2014
Marcin Klet rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-dom) 21.02.2014
Rafał Moś rozpoczął trening Sport to zdrowie (teren-dom) 25.08.2013
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.