Informacja dotycząca plików cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Sportznami.pl
 

Do:
Temat:
Wiadomość:
Popularność planu
Obejrzany przez:1763 osoby
Punkty rankingowe:20.24
Miejsce w rankingu5
Korzystający z planu
Fani planu

Trening kulturystyczny (grzbiet, triceps, brzuch)

Dodany przez: Sportznami.pl
Poziom zaawansowania:
Ilość dni treningowych: 3 dni w tygodniu
Czas trwania planu: 4 tygodnie

Rozwijane cechy motoryczne Cele realizowane przez plan
Siła
Moc

Autor planu treningowego
Trener lekkiej atletyki, Fizjoterapeuta, Specjalista odnowy biologicznej, Medycyny manualnej i Edukacji seksualnej. Prócz tego posiada stopnie instruktorskie I klasy; podnoszenia ciężarów, piłki ręcznej, piłki nożnej, piłki siatkowej,tenisa stołowego,oraz patent sternika jachtowego i ratownika wodnego. Prowadząc przez 35 lat zajęcia w " Sportach siłowych i Klubach Fitness zdobył dużą wiedzę odnośnie odżywiania sportowców i suplementacji! Przez lata współpracował z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki jako fizjoterapeuta oraz konsultant ds. siły. Jako trener LA w 2007r. doprowadził syna do Vice Mistrzostwa Polski Seniorów na 200m, a między czasie w kategorii" młodzieżowej" (do 23 lat), 5 krotnie zdobywał srebrne medale MP na 100 i 200 m. Obecnie współpracuje z Polskim Związkiem Rugby i Polskim Związkiem Baseballu i Softballu, oraz prowadzi Własny Gabinet "Fizjoterapii i Osteopatii", do którego zaprasza tych, którzy mają problemy z bólemi kregosłupa, szyi czy kończyn!
Zadaj pytanie w sprawie planu

Plan płatny
79,90 zł Uwaga: Po uiszczeniu opłaty, użytkownik będzie miał 8 tygodni na realizację planu treningowego, licząc od daty jego rozpoczęcia. Po tym okresie nie będzie możliwa jego dalsza realizacja.

Rekomendowane miejsca:
siłownia

Streszczenie
Opis planu treningowego

Plan treningowy na mięśnie grzbietu, trójgłowy ramienia i mięśnie brzucha. Celem planu jest poprawa proporcji ciała oraz wzmocnienie wymienionych wyżej partii mięśni. Cykl treningowy opracowany jest tak, że w każdej jednostce treningowej przypadają po dwa ćwiczenia na każdą grupę mięśniową, czyli w tygodniu ćwiczymy każdą grupę 3 razy. Jednocześnie wprowadziłem w mikrocyklu dużą różnorodność ćwiczeń tak, aby na każdym treningu trenujący wykonywał na daną grupę mięśniową różne typu ćwiczeń. W ten sposób adept kulturystyki opanuje różnorodne ćwiczenia, a zarazem zmienne bodźce treningowe zapewniają mu stały progres siłowy i rozbudowy sylwetki.

Przykładowe dni treningowe
1. Trening ciężkoatletyczny

Podstawowe ćwiczenia kształtujące siłę i masę mięśniową.

2. Ćwiczenia izolowane

Ćwiczenia na mięsień najszerszy grzbietu, triceps, mięsień najszerszy grzbietu, mięśnie proste brzucha, mięśnie skośne brzucha.

3. Trening na rzeźbę

Ćwiczenia na mięśnie grzbietu, mięsień trójgłowy ramienia, mięśnie grzbietu, mięśnie skośne brzucha, mięśnie trójgłowe ramienia (triceps), mięśnie prosty i skośne brzucha.

4. Trening ciężkoatletyczny

Ćwiczenia na mięsień trójgłowy ramienia, mięsień najszerszy grzbietu i równoległoboczny, mięsień trójgłowy ramienia, mięśnie grzbietu, mięsień prosty brzucha.

Tablica
Zaloguj się aby dodać komentarz
trener41 Dodaj nowy wpis... trener41 Witam Państwa ,przede wszystkim "Rodziców". Jako nauczyciel wiem o strasznej statystyce, że przeszło 60% dzieci, również i młodzieży posiada mini wady postawy, a co gorsze, nie leczone będą się pogłębiać! Chcę tym razem poświęcić mój czas na napisanie ćwiczeń korekcyjnych dla Waszych pociech. Zacznę od niezbyt wymagających ćwiczeń na " OKRĄGŁE PLECY, ZAPADNIĘTĄ KLATKĘ PIERSIOWĄ I ODSTAJĄCE ŁOPATKI". Wiem, że możliwości chodzenia na salki korekcyjne, mają tylko nieliczni, dlatego podejmę się (co jest o wiele dla mnie trudniejsze), stworzenia ćwiczeń dostosowanych do warunków domowych. Jednak pewien niedrogi sprzęt, będzie nieodzowny, bo inaczej nie osiągniemy określonych celów, ale obiecuję , że to będzie niezbędne minimum! Proszę państwa o komentarz do mojej propozycji, również ceny, jaka nie obciąży zbytnio Wasz budżet, ale uwzględni mój wkład w pracę, wiedząc ,że trzeba odjąć prowizje i podatek! Moja propozycja to " 15 zł. ". Pozdrawiam i proszę o komentarz! następnym krokiem będzie bardzo trudna walka ze" SKOLIOZĄ", ALE MUSZĘ WIEDZIEĆ,ŻE PAŃSTWO TEGO POTRZEBUJECIE? 19.11.2011
zabłocki k rozpoczął trening Trening kulturystyczny (grzbiet, triceps, brzuch) 15.01.2013
roman skolza rozpoczął trening Trening kulturystyczny (grzbiet, triceps, brzuch) 11.01.2013
lech pawlak rozpoczął trening Trening kulturystyczny (grzbiet, triceps, brzuch) 06.01.2013
piotr zakonny rozpoczął trening Trening kulturystyczny (grzbiet, triceps, brzuch) 06.01.2013
Pokaż starsze wpisy


O nas | Kontakt | Praca | Zgłoś nadużycie | FAQ
Copyright © 2010-2017 Sportznami.pl

Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki - Inwestujemy w waszą przyszłość

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.